Oferta

Zapraszamy dzieci od 2 do 6 lat

06:30 - 18:301250zł/miesiąc

w cenie zawarte jest
czesne, pełne wyżywienie
oraz
moc atrakcji
🙂

 Tel. 783 470 200

W ramach naszej oferty kierowanej do rodziców dzieci w wieku 2-6 lat zapewniamy:

– Opiekę wykwalifikowanej kadry w godzinach 6.30 – 18.30,
– Codzienne zajęcia edukacyjno – wychowawcze zgodnie z podstawą programową MEN,
– Codzienne zajęcia z języka angielskiego,
– Zajęcia plastyczne,
– Rytmikę,
– Codzienną gimnastykę,
– Zajęcia ruchowe metodą Weroniki Sherbone,
– Warsztaty kulinarne,
– Warsztaty ekologiczne,
– Warsztaty geograficzne,
– Savoir – vivre dla najmłodszych,
– Zajęcia „Mały ogrodnik”,
– Opiekę psychologa,
– Diagnoza logopedy,
– Zajęcia grupowe z integracji sensorycznej,
– Atrakcje piątkowe, (wyjazdy, teatry, muzea, wystawy, ciekawi ludzie),
– Przyjęcia urodzinowe (w tym tort galaretkowo-owocowy),
– Pomoce edukacyjne w tym indywidualne książeczki,
– Codzienne przekąski owocowe,

Zajęcia dodatkowe

Wszystkie zajęcia w przedszkolu Kolorowe Kredki prowadzone są przez profesjonalistów – wyłącznie zawodowców
z bogatym doświadczeniem oraz niebywałym podejściem do dzieci.

Zauważyliśmy, że dzieci uwielbiają tańczyć!
Wszelkie zabawy i zajęcia powiązane z tańcem podejmowane są przez dzieci spontanicznie.
Taniec powoduje wzrost hormonu szczęścia. Owocuje to zwiększaniem radości życia.
Taniec sprzyja rozwojowi wszechstronnej sprawności ruchowej u dzieci w każdym wieku.

Rodzice – pamiętajcie – dzieci mają mnóstwo energii.

Taniec kształtuje również pozytywne cechy charakteru takie jak: odwaga, cierpliwość, wytrwałość czy odporność na trud.
Należy także wiedzieć, że taniec usprawnia pamięć, spostrzegawczość, orientację, uwagę oraz inteligencję twórczą i ruchową.
Ćwiczenia taneczne rozwijają także refleks, koordynację ruchową, spostrzegawczość, uczą dyscypliny.

Zajęcia odbywają się w grupie a ich celem jest:

– Wszechstronny rozwój ruchowy dziecka,
– Rozwój koordynacji ruchowej,
– Wzmacnianie mięśni i kształtowanie prawidłowej postawy dziecka,
– Współzawodnictwo dzieci polegające na uczeniu zasad zachowania się sportowca,
jego postawy wobec współzawodników oraz wykonywanego sportu.

Język hiszpański kojarzy się ze słońcem, ciepłem i uśmiechem.
Jest to język bardzo melodyjny i przyjazny.

Hiszpański to bardzo popularny język,  jest językiem urzędowym w 21 państwach.
Prawie 400 milionów ludzi na świecie posługuje się nim – oprócz Hiszpanii
m.in. cała Ameryka Południowa i kraje takie jak: Argentyna, Peru, Kolumbia czy Meksyk.
W kolumnie najczęściej używanych języków na świecie zajmuje 5 pozycję przy czym jest najłatwiejszy z pierwszej piątki.
Hiszpański jest drugim najczęściej stosowanym językiem w międzynarodowej komunikacji i oficjalnym językiem
Organizacji Narodów Zjednoczonych i jej struktur.

Znajomość hiszpańskiego pozwala lepiej poznać kulturę, mentalność i zwyczaje mieszkańców Półwyspu Iberyjskiego.
Wkład kultury hiszpańskiej i latynoskiej w światową sztukę i literaturę jest niezwykle cenny.

Zajęcia prowadzone są indywidualnie.
Termin integracja sensoryczna określa prawidłową organizację wrażeń sensorycznych (bodźców) napływających przez receptory. Oznacza to, że mózg, otrzymując informacje ze wszystkich zmysłów (wzrok, słuch, równowaga, dotyk, czucie ruchu-kinestezja) dokonuje ich rozpoznania, segregowania i interpretacji oraz integruje je z wcześniejszymi doświadczeniami.
Na tej podstawie mózg tworzy odpowiednią do sytuacji reakcję nazywaną adaptacyjną.
Jest to adekwatne i efektywne reagowanie na wymogi otoczenia. Może to być odpowiedź ruchowa jak i myślowa.
Integracja sensoryczna jest procesem, dzięki któremu mózg otrzymując informację ze wszystkich systemów zmysłowych dokonuje ich segregacji, rozpoznania, interpretacji i integracji z wcześniejszymi doświadczeniami.
Integracja sensoryczna rozpoczyna się już w okresie płodowym i trwa do około 7 roku życia.
Nierozwinięcie określonych umiejętności w kolejnych stadiach rozwoju powoduje powstawanie trudności w funkcjonowaniu i zachowaniu dziecka.

Zajęcia lepienia wpływają znacząco na rozwijanie sprawności manualnej:

– Doskonalenie pracy rąk, palców, dłoni oraz nadgarstka,
– Dystrybucję napięcia mięśniowego (zwalnianie-wzmacnianie napięcia kończyny górnej i dłoni) –
docelowo dążenie do wykonywania ruchów płynnych, swobodnych i precyzyjnych,
– Rozwijanie analizatora wzrokowego oraz koordynacji wzrokowo-ruchowej,
– Rozwijanie orientacji przestrzennej i kierunkowej,
– Rozwijanie koncentracji uwagi,
– Rozwijanie planowanie motorycznego,
– Wyrabianie wytrwałości i dokładności w pracy,
– Nabywanie umiejętności kształtowania warsztatu pracy (poznawanie technik ceramicznych),
– Rozbudzanie wrażliwości estetycznej oraz stymulowanie i zaspakajanie aktywności twórczej,
– Wyciszenie, relaks.

Wysiłek, staranność oraz zapał, jaki dzieci wkładają w pracę, pochwała ze strony autorytetu (rodzic, nauczyciel) budują poczucie wartości i zadowolenia z siebie.

Lekcje odbywają się raz w tygodniu, czas trwania lekcji to 30 minut.

Uczeń powinien mieć pianino w domu (może być pianino cyfrowe),
aby powtarzać i Ćwiczyć z rodzicami materiał poznany na lekcjach.
Mile widziana jest obecność rodzica na lekcji- aby mógł pomagać dziecku w samodzielnym ćwiczeniu.
W Metodzie Suzuki kładziemy nacisk na poprawną technikę gry na pianinie, piękne brzmienie oraz muzykalność.
Utwory z Zeszytu Suzuki grają dzieci na całym świecie

Dlaczego warto uczęszczać na lekcje pianina?
Umiejętność gry na pianinie:

– Ćwiczy koncentrację,
– Poprawia pamięć, rozwija pamięć muzyczną,
– Rozwija koordynację półkul mózgowych (granie dwiema rękami),
– Rozwija słuch, również słuch absolutny,
– Uczy cierpliwości oraz samodyscypliny,
– Rozwija systematyczności i obowiązkowości,
– To twórcza forma spędzania wolnego czasu z dzieckiem w domu,
– Oswaja z tremą.
– Buduje poczucie własnej wartości oraz szacunek do własnej pracy,
– Możliwość udziału w koncertach, warsztatach, lekcjach grupowych.